maandag 2 maart 2015

NOTD essence, English Rose


Hoi allemaal! Vandaag probeerde ik een nieuw lakje dat ik had gekocht van essence en ik vond het zo'n mooi kleurtje dat ik besloot er een kort artikeltje aan te wijden.



 Dit is hem dan, English Rose van essence. Het is een oudroze kleurtje. Ik had eigenlijk nog nooit een oudroze nagellak gehad, en aangezien ik het de laatste tijd wel een hele mooie kleur vind, besloot ik een paar dagen geleden deze mee te nemen.

Dit is hem dan op mijn nagels. Omdat ik dus nog nooit een oudroze nagellakje heb gehad vond ik het in het begin wel even wennen, maar uiteindelijk kwam ik toch tot de conclusie dat ik het erg mooi vond staan. Ik vind het wel vrouwelijk en volwassen.
Ook is het niet zozeer een zomer of een winter/herfst kleurtje, omdat het roze is (wat wel lente-achtig is) maar wel een hele warme kleur roze, waardoor hij ook prima in de winter kan.
Een matte versie hiervan lijkt me trouwens ook heel leuk, hm, misschien moet ik binnenkort toch maar een matte topcoat kopen, haha!

Hij dekt goed met twee laagjes, wat ik prima vind. Ik vind het een erg mooie kleur, ik denk dat ik hem vaak ga dragen. Zeker een aanwinst!

Hebben jullie nog leuke nieuwe kleurtjes ontdekt?

Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten