zaterdag 9 mei 2015

Get inspired: purple!



Ik heb al eens een get inspired: yellow! artikel geschreven, dat was een artikel over de kleur geel en daar heb ik foto's bij gedaan van wat je met geel (bijvoorbeeld met kleding en make-up) allemaal kan doen. Maar aangezien mijn lievelingskleur op het moment paars is (ik adem het bijna) en ik al een tijdje met het idee loop dit artikel te maken, vond ik dat het nou eens tijd was voor een 'get inspired: purple!' artikel!






Paars, ik heb het nooit een lelijke kleur gevonden, altijd wel mooi. Je zou kunnen zeggen dat paars altijd onbewust mijn lievelingskleur is geweest. Op dit moment vind ik het leuker dan ooit!

Paarse make-up
Het is natuurlijks iets persoonlijks, maar ik vind paars wat make-up betreft echt superleuk! Je kan een paars lijntje onder je ogen dragen, je kan paarse mascara dragen, je kan paarse oogschaduw dragen, je kan paarse lipstick dragen... Noem maar op! Zelf draag ik wel eens paarse mascara op mijn onderste wimpers omdat ik het altijd wel mooi vind staan bij bruine ogen. Ik draag ook bijna elke dag paarse lipstick.












Paarse kleding
Eerlijk gezegd vind ik paarse kleding niet geweldig, maar het kan soms wel leuk zijn, zoals de ombre trui die je hierboven ziet.



 Paars haar!
Ik vind paars haar echt superleuk, vooral een beetje aubergine. Ik twijfel dan ook al een hele tijd om een aubergine dipdye te nemen. Maar: heel licht violet kan ook hartstikke mooi zijn. Hierboven wat inspiratiefoto's van paars haar!

Nou, jullie hebben ook weer je portie paars gehad, ik hoop dat jullie een beetje inspiratie hebben gekregen van het artikel!
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen