zondag 3 mei 2015

Trends voor de lente

Lea Melissa - Ripples Mesh Bandage Dress, Scenestealer Tanya Platform, Tomato Watch - White on White
De laatste tijd zijn me er weer een paar trends opgevallen die ik nog niet behandeld heb in een artikel, dus ik vond het maar weer eens tijd worden!





Reingeschlüpft - Zara Shirt, Zara Draped Midi Skirt, Zara Boots - Stripey
midi-rokken en jurken, outfit van Reingeschlüpft
Dit is een trend die ik heel vaak in de winkels zie, maar ook op straat. Je hebt hiervan de strakke en de losse variant, maar ik ben zelf meer fan van de strakke, ik vind het heel mooi en classy staan. Ik zie vaak op straat dat meiden midi-rokken dragen gecombineerd met sneakers en een leren jasje. Op die manier kan je het wat stoerder en meer draagbaar voor overdag maken.

oversized denim jacks
Deze heb ik ook besproken in mijn artikel over de stijl grunge. Naast het feit dat dit iets is dat bij die stijl hoort, is het deze lente ook gewoon een ontzettend hot item. Ik zie het ontzettend vaak voorbijkomen en heb er zelf pasgeleden ook één gescoord, die jullie binnenkort nog wel voorbij zien komen.

Lua P - Levi's® Levis Shorts - LIVE IN LEVIS.
zwart witte streepjes, outfit van Lua
Ook deze trend is me erg opgevallen de laatste tijd. Ik vond het al een tijdje erg leuk, maar dit seizoen zijn ze echt heel erg in de mode. Je kan ze leuk dragen met bovenstaande trend voor een fashionable look.

Amy  Allatt - Ebay Round Glasses, New Look Lace Kimono, Second Hand Wine Velvet Skirt, Frontrowshop Off The Shoulder Top, H&M Socks, H&M Chunky Boots - Earth, Air, Fire, Water
off the shoulder, outfit van Amy
Iets wat ik echt ontzettend vaak in de winkel tegen ben gekomen zijn de off the shoulder tops. Ik kan niet echt goed beschrijven wat het precies is, maar ik denk dat je het idee wel snapt met de foto hierboven. Ook over deze trend ben ik erg enthousiast. Het staat wederom heel vrouwelijk, maar naar mijn idee is het niet te bloot. Door alleen de schouders te tonen laat je toch iets van jezelf zien, maar blijft het wel stijlvol en classy. Ik hou er wel van!

Alexandrina G - Missguided Blouse, H&M Slip On, Sinsay Bracelet - Chicago '73
Sporty, outfit van Alexandrina
Verder zie je deze lente ook veel terugkomen in een bepaald sporty stijltje, deze trend kwam volgens mij vorige zomer al om de hoek kijken, maar nu is hij nog populairder. Dan heb ik het over sneakers, sportieve shirtjes, enzovoorts. Ik vind het een erg leuke trend en heb zelf ook laatst een paar Nike sneakers in huis gehaald. Ook heb ik een paar shirtjes in de sportieve stijl.

Lea Melissa - Ripples Mesh Bandage Dress, Scenestealer Tanya Platform, Tomato Watch - White on White
plateauzolen, outfit van Lea
En de laatste trend, waar ik ook erg enthousiast over ben, zijn de plateauzolen. Ik weet nog dat ik toen ik klein was een computerspel van Barbie had waarmee je mode kon ontwerpen en outfits samen kon stellen voor modellen. Je had een paar categorieën in kleding waar je uit kon kiezen, en mijn favoriet was altijd de 'hippie-categorie' omdat je daar plateauzolen had. In die tijd waren ze trouwens echt totaal uit de mode, wat ik altijd wel jammer vond. Tot nu! De plateauzool is weer helemaal terug! Ik heb ze dus eigenlijk altijd al mooi gevonden en nu ze eindelijk eens in zijn en ze dus in een hoop winkels te vinden zijn kan ik mijn geluk niet op! Vaak zie je de creepers, die leuk bij een grungy stijltje passen, maar je hebt ook gewone, simpele gympen met plateauzolen en zelfs een soort open sandalen waarvan ik er zelf een paar heb.

Dat waren weer een aantal trends. Welke trend vind jij het leukst?
Babette









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen