woensdag 12 augustus 2015

Heart to get ringen

Hoi allemaal! Jullie weten vast wel dat ik van sieraden hou, maar niet dat ik al een hele tijd geen ringen meer draag. Dit heeft eigenlijk een hele simpele reden: na een hele dag een namaak-gouden of namaak-zilveren ring dragen zijn mijn vingers voorzien van een mooi groen randje. Ik ging online op zoek naar leuke ringen die van echt zilver waren en kwam uit bij het merk Heart To Get. Ik vroeg er twee voor mijn 16e verjaardag en die heb ik ook gekregen, waar ik echt heel blij mee ben. Ik vind Heart To Get een heel leuk merk en heb daarom dit artikel geschreven waarin ik de ringen laat zien en wat meer over het merk vertel.



Dit zijn de ringen. Ik wilde er graag een die heel basic was en een ring met 'iets er op' zodat ik ze kon combineren. Dat doe ik dan ook regelmatig, maar ik vind het ook leuk om de linker ring aan de ketting dragen. Ik ben uiteindelijk gegaan voor een ring die uit bolletjes lijkt te bestaan en voor een ring met een cirkeltje. Ze zijn best wel minimalistisch en subtiel (zoals zo'n beetje alle sieraden van heart to get), wat ik erg mooi vind. Ze passen daarom ook bij zo'n beetje iedere outfit. 

Behalve ringen verkoopt Heart To Get ook nog andere sieraden. Zo hebben ze ook nog kettingen, oorbellen en armbandjes. Zoals ik al zei, allemaal lekker subtiel en minimalistisch, wat de sieraden vrouwelijk en classy maakt, en (naar mijn mening) erg mooi. Ook hebben alle sieraden een eigen betekenis. Ik heb bijvoorbeeld de Good karma ring (rechts) en de Power ring (links).

Het merk is wel wat prijzig, dat geef ik eerlijk toe, maar dan krijg je er wel echt zilver en dus kwaliteit voor terug. Bij de ringen heb ik van de verkoopster (toen mijn moeder en ik ze uit gingen zoeken) een doekje gekregen om ze op te poetsen want ze kunnen een beetje vies worden in de loop der tijd, maar dan moet je ze dus gewoon oppoetsen. Ze vertelde me ook dat het het beste is als je ze vaak draagt, want als dat niet zo is liggen ze (letterlijk) een beetje te verstoffen en worden ze sneller vies. Ik draag ze redelijk vaak en daarom heb ik ze nog niet op hoeven poetsen.

Je kan Heart to get bij verschillende juweliers en online kopen.

Zoals ik al zei vind ik het een erg leuk merk dat mooie sieraden verkoopt. Wat het assortiment betreft is er eigenlijk voor ieder wat wils. Ook krijg je kwaliteit terug voor de prijs die je betaalt.
Wat vind jij van het merk? Heb je er ervaring mee, en hoe was deze? Je kan het achterlaten in de comments!
Babette










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen