zondag 30 augustus 2015

Mijn nieuwe camera!

Eindelijk is het zover: ik heb mijn eigen spiegelreflex camera! Ik heb hier een hele tijd voor gespaard en ik ben blij dat ik kan zeggen dat ik hem eindelijk heb. Het is de Sony SLT a58. Ik heb er een aantal foto's mee gemaakt om hem als het ware uit te proberen en die zal ik in dit artikel laten zien.





 Dit is de eerste foto die ik ermee gemaakt heb, het is een foto van twee Kiko lipsticks waarvan ik niet alleen de kleur, maar ook de verpakking erg mooi vond. En ze stonden toevallig op mijn bureau, dus het waren de eerste objecten die ik zag. Dit is het resultaat!

 Ik heb nooit mooie detail foto's kunnen maken, want zowel de kwaliteit van de camera van mijn webcam als die van de camera op mijn telefoon zijn, ehm. niet erg goed. Daarom wilde ik eindelijk eens een detail-foto maken. Dit kussen van de Ikea was het slachtoffer.

 Toen ging ik experimenteren met beautyproducten. Ik besloot mijn geliefde naked-palettes vast te leggen.

 Toen ging ik wat experimenteren met andere objecten in huis en dat resulteerde in deze foto van een wasknijper. Een behoorlijk droog onderwerp, maar ik vind het resultaat erg mooi.

Toen het avond was en ik uit mijn kamer keek, zag ik een prachtige lucht. Normaal zag ik dan zo'n lucht aan en kon ik er nooit een goede foto van maken. Maar deze keer wel, en dat heb ik dan ook gelijk gedaan.

Ik ben superblij met mijn camera, vanaf nu (na twee, drie jaar)  komen er eindelijk kwaliteitsfoto's en video's op mijn blog en op youtube.
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen