maandag 10 augustus 2015

NOTD: Vintage Violet van Barry M

Hoi! Vandaag heb ik weer een Nails Of The Day voor jullie. Dit het tweede nails of the day artikel dat ik heb geschreven en ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind om te doen. Ik denk dat ik dit soort artikels dus eens in de zoveel tijd terug laat komen op mijn blog. Op het moment heb ik 358 'Vintage Violet' van Barry M op mijn nagels en ik vind het een erg mooi kleurtje, daarom wilde ik hem even met jullie delen!


Ik moet wel eerst even zeggen dat ik Barry M over het algemeen een ontzettend leuk merk vind. Behalve nagellak verkopen ze ook nog andere make-up producten, maar die heb ik eigenlijk nooit uitgeprobeerd. De nagellak vind ik in elk geval top! Ze hebben leuke kleurtjes voor een leuk prijsje, rond de 4, 5 euro. Ik heb dit lakje gekocht bij de River Island.


Maar nu over het kleurtje zelf! Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik vind dat het een soort 'oudpaars' is, vandaar waarschijnlijk ook de naam 'Vintage Violet'. Het is paars, maar net wat lichter. Ik vind het in elk geval een erg mooi kleurtje. Ik heb een lipstick van Kiko in ongeveer dezelfde kleur, dus dat matcht mooi samen. En over het algemeen hou ik wel van paars, dus dat zit sowieso goed! Het lakje dekt met twee laagjes en droogt ook nog behoorlijk snel, dat vind ik persoonlijk wel fijn en ik denk dat ik daar niet de enige in ben.  Dit kleurtje behoort zeker tot mijn favorieten!

Wat is of zijn jouw favoriete nagellak(jes)?
Babette
p.s binnenkort komt er betere kwaliteit van zowel foto's als video's, dus nog even geduld!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen