zaterdag 29 augustus 2015

youtubers die ik heb 'ontdekt' #2

Ik vind nieuwe youtubers ontdekken altijd leuk. Ik ben geabonneerd op behoorlijk wat mensen, maar op de één of andere manier heb je soms toch niets te kijken. Op zo'n moment ga ik dan op 'ontdekkingstocht' en kom ik de meest leuke youtubers tegen onderweg! Ik heb al eens eerder een artikel geschreven met youtubers die ik heb 'ontdekt', maar de laatste tijd ben ik toch weer een aantal nieuwe tegengekomen (die je misschien nog niet kent), dus het leek me leuk het daarover met jullie te hebben en dus een deel twee te maken!
Disclaimer: deze youtubers hebben behoorlijk grote kanalen met ontzettend veel abonnees, dus onbekend kan je ze zeker niet noemen, maar ik heb het idee dat ze in elk geval in Nederland niet super bekend zijn, vandaar dat ik het over ze ga hebben in dit artikel
                                         


                                          Ik heb me rot gelachen om het stukje waarin ze 
                                          de reclame door blijft kijken

1. Morgan Dee
Ik vind Morgan een ontzettend grappig meisje. Ze is Afro-Amerikaans, dus haar filmpjes zijn allemaal in het Engels, dus dat is misschien wel iets om rekening mee te houden. Ik ben op haar kanaal gekomen door een thrift shop haul, en sindsdien volg ik haar. Ze maakt vooral fashion video's, maar ook tags, favorieten van de maand, filmpjes waarin ze buitenlands snoep proeft en gewoon humoristische video's. In al haar filmpjes schemert haar grappige persoonlijkheid door, echt heel leuk! En by the way: LOVE her style, ondanks dat hij soms best anders is dan die van mij.

                                                                                                                                                                                                          
                                           


                                          
                                       
2. Melanie Murphy
Ook Melanie vind ik een grappig meisje. Ze is Iers, dus ook al haar filmpjes zijn in het Engels. Ik ben toevallig op haar kanaal terechtgekomen doordat het me aanbevolen werd door youtube en ik vind dat ze erg leuke video's maakt. Ze houdt zich op haar kanaal o.a. bezig met zelfvertrouwen, tips voor mensen met acne, make-up looks en shoplogs.
                                       

                                       
                                         
                                          
                                         
3. Briaa Perez
Het eerste wat je op zal vallen aan Brianna is dat ze ontzettend op Ariana Grande lijkt (zelfs hun voornamen lijken een beetje op elkaar). Ik ben dan ook op haar kanaal terecht gekomen doordat ik op zoek was naar Ariana Grande makeup tutorials. Ze heeft nog niet heel veel video's online (nou ja, ik zelf ook niet), maar ik vind haar kanaal in elk geval tot nu toe erg leuk. Ze maakt dus o.a. makeup tutorials, hair tutorials, Q&A's en tags. Ik moet zeggen dat ik haar makeup tutorials het leukst vind. En o ja, ze is Amerikaans, dus ook haar video's zijn in het Engels. 


                                        

                                                   




4. rclbeauty101
Ook Rachel's kanaal vind ik ontzettend leuk, het is zeker één van mijn favoriete kanalen. Ik hou van haar girly stijl en haar grappige en regelmatig ook goed van pas komende video's. Oh, en daarnaast doet ze ook heel vaak winactie's, mocht je daar geïnteresseerd in zijn. Ze maakt o.a. veel humoristische video's (zoals degene bovenaan), DIY'S en lifehacks. Ik vind haar video's echt superleuk!

Dat waren een aantal youtubers die je misschien nog niet kent, ik hoop dat je naast het huiswerk maken aangezien school weer begonnen is wat te doen hebt door video's te kijken!
Kende jij deze youtubers al? Welke youtubers heb jij 'ontdekt'?
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten