woensdag 30 september 2015

De kapper: waar ben ik uiteindelijk voor gegaan?

Ik plaatste een aantal dagen geleden een artikel waarin ik verschillende kapsels liet zien waar ik over twijfelde, want ik ging binnenkort naar de kapper. Op het moment dat ik dit schrijf ben ik een alweer een paar uur terug. In dit artikel ga ik jullie vertellen wat het uiteindelijk is geworden!

Om heel eerlijk te zijn: ik had allemaal wilde plannen, maar uiteindelijk is het precies hetzelfde geworden als de vorige keer.

Ik vertelde de kapster dat ik er een stukje van af wilde en dan met wat lagen aan de voorkant (en daarbij dacht ik aan het laatste plaatje van het vorige artikel).

De kapster zei dat wat kortere lagen aan de voorkant mij wel wat beter zouden staan dat de wat langere lagen, omdat het anders best lijzig wordt. Ik heb namelijk een langwerpige gezichtsvorm en daarbij heb je dat nogal snel.

Ik vond het een goed plan, en uiteindelijk is het dus gewoon precies hetzelfde geworden als de vorige keer, alleen iets anders verwoord. Ik moet hier wel bij zeggen dat de vorige keer een halfjaar geleden is en dat mijn haar behoorlijk snel groeit, dus alsnog is er best een stuk vanaf en is het een verandering.

Hoe mijn kapsel er nu uit ziet is te vergelijken met het kapsel van de vrouw hierboven, alleen heb ik iets kortere lagen aan de voorkant. Ik ben er eigenlijk heel erg blij mee, de vorige keer is het me goed bevallen, dus waarom zou ik het nu niet weer zo laten knippen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen