donderdag 24 september 2015

dilemma: haar voor of achter je oor?

Lindsey Wixson voor Prada 2014

Ik heb het idee dat ieder meisje wel tegen dit 'probleem' aanhikt, je haar vóór of achter je oor? De één gaat er vol voor en doet gewoon haar haren achter beide oren, de ander probeert het juist vooral niet te doen. Wat vind jij mooier?


                                  Cara Delevingne, Wallstreet Journal Magazine

Ik zie regelmatig dat meisjes juist hun haar liever niet achter hun oren proberen te doen en het krampachtig opzij blijven vegen door de dag heen, wat er uiterst ongemakkelijk en onhandig uitziet. Om heel eerlijk te zijn snap ik het probleem wel, ik vind het ook mooi om het voor mijn oor te dragen, maar de ene dag lukt dat (bij mij) beter dan de andere dag. Bij sommige meiden lijkt hun haar op de één of andere manier natuurlijk langs hun gezicht te vallen en hoeven ze dus geen moeite te doen om het voor hun oor te houden.

                                                       Karlie Kloss Ports 1961
Andere meiden hebben er weer geen problemen mee het achter hun oren te doen en dragen het dagelijks op deze manier. Ook dat vind ik wel wat hebben, maar bij mezelf vind ik het toch moeilijk om te doen omdat het dan niet altijd op de manier achter mijn oren zit zoals ik het in gedachten had. Bij anderen vind ik het meestal wel leuk staan.
                                                     
                                                         Actrice Lily Collins
Nee, ik blijf er zelf toch tussenin. Ik draag mijn haar meestal aan de ene kant achter mijn oor en aan de andere kant niet. Ik draag mijn haar vrijwel altijd in een zijscheiding, en dan doe ik de kant waar het meeste haar zit voor mijn oor en de andere kant erachter. Ik vind de asymmetrische look wel leuk.

En jij? Hoe denk jij erover? Draag jij je haar voor, achter je oor of asymmetrisch? Je kan het achterlaten in de comments.
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen