zaterdag 5 september 2015

E.O.S lipbalm dupe van Dexe

Toen ik bij de Etos in de rij bij de kassa stond viel me een bak met lippenbalsem op, dit bleek lippenbalsem te zijn die heel erg overeenkomt met het uiterlijk van de bekende E.O.S lippenbalsem. Ik vind zelf die E.O.S lippenbalsem er superschattig uit zien en ik was er ook best benieuwd naar, maar het is niet in Nederland te koop. Daarom was ik blij verrast deze versie van het merk Dexe bij de Etos aan te treffen. Vandaag review ik deze voor jullie.





Dit is hoe de verpakking er uit ziet. Net als een paaseitje! Dat is dan ook wat de lippenbalsems van E.O.S zo bekend maakt. Ik vind de verpakking heel schattig en ik vind ook dat deze een leuk kleurtje heeft. Behalve dat vind ik hem ook handig. Hij past wat minder goed in een klein toilettasje, maar als je hem los in je tas meeneemt is hij vrij makkelijk terug te vinden door de compacte en bolvormige verpakking. Ik meerdere keren gehad dat lippenbalsems (van bijvoorbeeld Babylips) sneuvelden nadat ik ze los in mijn tas ergens mee naartoe had genomen. Dat zal bij deze verpakking niet snel gebeuren.



En dit is dan wat je ziet als je de verpakking opendraait. Het is zeker niet de standaard vorm die lippenbalsem heeft. Het is eerder (net als de verpakking) in de vorm van een paaseitje. Wat me gelijk op viel toen ik de verpakking openmaakte was de sterke ananas geur. Het is dan ook de smaak ananas. Ik had verwacht dat hij misschien een beetje naar ananas zou ruiken, maar zo sterk en realistisch had ik de geur echt niet verwacht. Dit beloofde alleen maar veel goeds voor de smaak!

voor

                                                                              na

En dit is hem dan op mijn lippen. Hij is vrij dik en voorziet je lippen van een mooi glansje. Helaas ruikt hij alleen naar ananas en smaakt hij verder eigenlijk niet zo lekker. Maar doordat hij dus vrij dik is helpt hij wel goed tegen droge lippen. Hij bracht best makkelijk aan, mede door het kuiltje dat in het midden zit. De mondhoeken waren wel wat lastig, maar het ging uiteindelijk wel.

Conclusie

Voordelen:                                                       Nadelen:
- Zit fijn op de lippen                                        - Brengt door de grootte wat moeilijk aan bij de
- Brengt fijn en totaal niet stroef                         mondhoeken
aan                                                                     - Geen lekkere smaak
- Lekkere geur                                                
- Leuke verpakking
- Handig mee te nemen in je tas
- Voorziet de lippen van een mooi
   glansje

Hij is afgezien van de verpakking en de geur niet heel bijzonder, maar wel erg leuk om uit te proberen als je op zoek bent naar een dupe van de E.O.S lippenbalsem!
Wat is jouw favoriete lippenbalsem?
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen