zaterdag 26 september 2015

Naar de kapper

 Binnenkort is het weer zover: ik ga naar de kapper. Ik heb verschillende kapsels gezien die me wel leuk leken, maar ik heb nog niet echt een definitieve keuze kunnen maken. Ik ga in dit artikel laten zien waar ik over twijfel en ik vraag natuurlijk om jullie mening!
p.s ik weet dat Jiami laatst ook zo'n artikel heeft geschreven, maar het was niet mijn bedoeling haar na te doen met dit artikel. Ik liep al langer met het idee rond en laatst verscheen het toevallig ook op haar blog.



Ja, mocht je mijn blog al een tijdje volgen zal dit je niets verbazen: de lange bob. Letterlijk elke keer als ik naar de kapper ga twijfel ik hierover en elke keer weer doe ik het niet. Ik weet niet, aan de ene kant vind ik het superleuk, maar aan de andere kant ben ik wel blij dat mijn haar weer een flink stuk is gegroeid sinds de laatste keer dat ik bij de kapper was.

Dit heeft niet zozeer te maken met de lengte van mijn haar, maar meer met het model, namelijk een lokje. Ik vind het wel leuk staan en het is toch net wat extra's. Ook met een staart in staat het leuk. Ik heb het alleen wel eerder gehad en toen was het echt vreselijk om het uit te laten groeien, dus dat brengt me hierover aan het twijfelen.

Het volgende kapsel is ook een soort lange bob, maar dan met laagjes, zodat het wat meer volume heeft en niet zo recht is. Ook dit lijkt me heel erg leuk, maar zoals ik al in het begin zei: ik ben stiekem wel blij met het feit dat mijn haren weer een stukje langer beginnen te worden.

En het laatste kapsel is best wel saai vergeleken met de rest, maar dat is gewoon een stukje er af en dan met laagjes. Dan zit het een beetje tussen lang en kort in. Dat lijkt me wel heel erg leuk, dan kan ik er nog wel wat mee, maar dan heb ik geen last van die vervelende klitten die ik normaal heb wanneer ik lang haar heb.


Dat zijn eigenlijk de kapsels waartussen ik twijfel, vooral tussen het eerste en het laatste kapsel. Laat me weten welk kapsel jij het leukst vond in de comments!
Tussen welke kapsels twijfel jij op het moment?
Babette

2 opmerkingen:

  1. Ik zou inderdaad ook kiezen voor de eerste of de laatste! Ik weet het, daar heb je niet zo veel aan ;) Als ik moet kiezen zou ik de eerste doen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ach, nou ja, in elk geval bedankt voor je mening :)

      Verwijderen