zondag 13 september 2015

Nieuwe aankoopjes van H&M

Hoi allemaal, ik ben gisteren weer eens wezen shoppen en ik ben bij de H&M ontzettend leuke dingen tegengekomen die ik jullie graag even wilde laten zien! De H&M waar ik heen ging was echt gigantisch en in zo'n beetje elke hoek hing wel wat leuks. Vrij moeilijk om je in te houden dus (vooral als je zo'n H&M freak bent als ik).. Uiteindelijk heb ik niet heel veel gekocht, maar ik vond het toch even leuk om met jullie te delen!

 De eerste aankoop is ook gelijk mijn favoriet. Ik heb namelijk eindelijk een boyfriend jeans gevonden! Ik heb er meerdere bij meerdere winkels gepast, maar vaak pakte het toch net niet goed uit. Zat de broek bij mijn heupen goed, was hij weer veel te kort. Toegegeven, broeken vinden is überhaupt ook wel moeilijk voor me, ik heb vrij lange benen. 

Maar uiteindelijk is het me toch gelukt het ideale paar te vinden! Echt, ik deed hem aan in het pashokje en ik wilde hem stiekem gewoon niet meer uitdoen. Nou, als je dat gevoel bij een aankoop hebt, zit het wel goed denk ik. Superleuk, zit heel goed, heel erg blij mee! 


Het volgende item is een vrij simpel truitje dat zwart is met witte streepjes. Best wel basic als je het zo ziet, maar ik vond hem erg leuk en mooi staan. Ik draag bijna nooit strakke tops, maar ik vond deze wel erg mooi zitten. Hij zorgde voor een leuk contrast met de boyfriend jeans, die dan weer wat wijder valt.

Het laatste kledingstuk wat ik heb gekocht is deze zalmroze croptop met een kanten randje aan de onderkant en bij de mouwen. Ik zag hem hangen en ik vond in elk geval het model erg leuk, maar aan de kleur moest ik even wennen, want ik heb eigenlijk helemaal niets met deze kleur in mijn kast hangen.
Uiteindelijk was dat juist de reden dat ik hem meenam naar het pashokje. Soms moet je gewoon even uit die comfortzone stappen. Ik had eerst mijn twijfels, maar hoe langer ik ernaar keek, hoe leuker ik hem vond. Uiteindelijk heeft mijn moeder hem voor me gekocht, omdat ze hem zo leuk vond staan. Als je dit leest, bedankt, mam <3.


Verder heb ik ook nog wat accessoires gekocht, te beginnen met deze oorbellen. Ik vind parels echt superleuk en deze oorbellen vond ik een wat meer edgy variant. Aan de ene kant nog steeds klassiek, maar door de driehoekige vorm toch weer wat moderner, een leuke mix, I like it!


En als laatst kocht ik dit cupcake-vormige, ehm, tja, wat is het eigenlijk? Ik denk dat ik het bij deze maar omdoop tot een tasje/portemonnee. De reden dat ik deze mee heb genomen is dat ik hem eerder bij Vera Camilla had gezien, en zij gebruikte hem als een tasje om haar lipstick in te vervoeren, wat ik een erg goed idee vond. Ik ben dol op lipsticks en ik heb er standaard een stuk of vijf in mijn tas zitten. Op deze manier blijven ze een beetje bij elkaar en ziet het er ook nog leuk uit!


Dat waren mijn aankoopjes, zoals ik al zei, niet erg veel, maar ik ben er stuk voor stuk echt ontzettend blij mee!
Wat is jouw favoriete winkel om te shoppen? Die van mij is denk ik niet erg moeilijk te raden (hint, H&M).
Babette






















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen