vrijdag 25 september 2015

Over het nieuwe uiterlijk van mijn blog


                                                                             voor

                                                                                na
Als je mijn blog regelmatig bezoekt is het je vast wel opgevallen dat het uiterlijk best wel is veranderd. Eigenlijk komt dat alleen door de nieuwe header, maar toch heeft het een hele andere uitstraling. Ik was tevreden met hoe mijn blog er voor de rest uitzag, maar ik wilde de header toch wat strakker en wat meer een eigen logo. Dit is het resultaat! Ik had het idee met dat schoentje al best wel een tijdje in mijn hoofd, om mijn blog gewoon wat meer eigen te maken. Ik ben blij dat ik het eindelijk heb uitgewerkt. Ik vind dat mijn blog door deze header echt uitstraalt waar het voornamelijk over gaat: mode. Ik ben benieuwd wat jullie mening is, je kan het laten weten in de comments!
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen