woensdag 2 september 2015

Tip: sleutelhangers van de Hema


Sleutelhangers. Eigenlijk erg onnodig en meer een hebbedingetje, maar toch zó leuk! Geef toe, bijna niemand heeft niets aan zijn sleutels hangen. Ik heb zelf ook altijd sleutelhangers, maar helaas sneuvelen ze wel om de zoveel tijd, wat een tijdje geleden dus ook weer gebeurd was. Daarna heb ik er verder eigenlijk niet meer aan gedacht, totdat ik de Hema binnen liep en deze leuke exemplaren tegenkwam!






Een cactus en een flamingo, leuker kan op het moment toch bijna niet? Vooral de cactus vind ik erg grappig. Ze zijn gewoon van plastic en ik weet niet voor hoe lang ze mee zullen gaan, maar één ding is zeker: ze vrolijken in elk geval wel je saaie sleutelbos op. En ik moet ook wel toegeven: met dit soort dingetjes heb je me wel echt, al sinds ik klein ben.

Ik heb zelf de cactus en de flamingo meegenomen, maar ze hadden er nog meer. Ik weet het niet zeker, maar misschien een ananas en verder nog een ster, een strikje en een mini-fiets, erg schattig.
Mocht je dus nog op zoek zijn naar een leuke sleutelhanger, ga dan zeker even bij de Hema kijken!

Wat hangt er op dit moment aan jouw sleutel?
Babette

2 opmerkingen:

  1. Oh, wat zijn die leuk! Ik heb egenlijk best wel veel aan mijn sleutel hangen, haha. Een (grooote) sleutelhanger met mijn naam, een engeltje en een kleine eiffeltoren. Er hing vroeger ook een metalen beertje aan, maar dat is er helaas ook afgevallen.
    Liefs,
    Elena | words-of-elegance.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Leuk om te horen, jammer van dat beertje!

      Verwijderen