maandag 14 september 2015

Trends voor de herfst

De herfst artikelen en video's vliegen je weer om de oren, want ja, binnenkort zullen we er toch echt aan moeten geloven: de herfst komt er aan. Het is voor mij een soort traditie geworden om een artikel te schrijven over de trends die ik per seizoen spot en voor de herfst van dit jaar ben ik er weer een aantal tegen gekomen waarvan ik het leuk vond om ze met jullie te delen!
Alle foto's in dit artikel zijn afkomstig van lookbook.nu




wijde broekspijpen, outfit van Louise
Dit is een trend voor de herfst die me echt heel erg is opgevallen: de wijde broekspijpen. De 70's komen wat mode betreft weer helemaal terug dit seizoen en de wijde broekspijpen zijn daar dus een onderdeel van. Ik vind dat het meisje hierboven de hare echt ontzettend leuk gecombineerd heeft!

a-line rokjes met een rij knopen in het midden, outfit van Tonya
Als we het dan toch over de 70's hebben: dit soort rokjes in een a-lijn vorm met een rij knopen in het midden zal je ook vaak gaan zien. Ze komen meestal voor in wat donkerdere kleuren met een vrij dikke stof, dus je zou zeker kunnen zeggen dat deze rokjes geschikt zijn voor de herfst (met een panty of maillot eronder, anders wordt het wel wat koud ;)) . Ik heb er al eerder een artikel over geschreven, dat kan je hier lezen.

Kimberley Pierre - Olive Olé Long Split Shirt, Thrifted Highwaisted Trousers - Cigars on Ice
Shirts met splits, outfit van Kimberly
Deze trend zie je ook steeds vaker voorbijkomen: de shirts met twee splitten aan de zijkant. Op zich vind ik het wel wat hebben, maar zelf hou ik het bij de wat subtielere variant, dus niet zoals hierboven.

Swing earrings, bron foto
Dit zijn oorbellen die bestaan uit een knopje op je oor en een een deel dat onder je oor zit. Ik zie dit ontzettend vaak in de winkels hangen en bij celebrities zie je ze ook regelmatig. Ik vind het een erg leuke trend, zelf heb ik ook een paar van dit soort oorbellen in mijn bezit (de parelvariant natuurlijk, mij kennende), erg leuk!

Dat waren een aantal trends die ik zelf in elk geval voor de herfst heb gespot, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!
Welke andere trends heb jij gespot en welke vind jij het leukst?
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen