donderdag 17 september 2015

voordelen van de herfst

🍂
Het is weer bijna zover: de herfst komt er aan. De één springt een gat in de lucht, de ander springt liever in een gat in de grond. Zelf ben ik er ook niet ontzettend blij mee, maar ik probeer altijd zo positief mogelijk te denken en heb daarom een paar voordelen van de herfst op een rijtje gezet om mezelf en jullie er de positieve kant van te laten zien!



🍂
1. Je kan weer lekker chocolademelk (met marshmallows, jammie) drinken!
Ik vind het zelf erg fijn om thuis na een tocht in de regen (die dan weer wat minder fijn was) mijn haar in een knot te doen, comfortabele kleren aan te trekken en lekker een beker chocolademelk te drinken. Even weer lekker opwarmen!

@ootd.fash Double tap 💕 so c...Instagram photo | Websta (Webstagram)
2. Je kan weer veel meer laagjes dragen en dus (naar mijn mening) leukere outfits samenstellen!
In de zomer kan ik toch wat slechter aan mijn liefde voor mode toegeven aangezien je als het erg warm is gewoon zo min mogelijk aan je lijf wil hebben. In de herfst/winter is het tegenovergestelde het geval. Daarom heb je zoveel meer manieren om je outfit als het ware 'op te leuken' dan in de zomer!


Imma leave you far behind..
3. De één houdt er van, de ander haat het, maar ik vind het echt gezellig als ik binnen zit onder een warm dekentje terwijl het buiten keihard stormt. Ik heb op zo'n moment wel medelijden met degenen die dan buiten zijn, maar binnen vind ik het geluid van de regen best gezellig klinken.

✔😍
4. Donkere lip-en nagelkleuren!
Zelf ben ik er echt dol op, en de herfst is hier het perfecte seizoen voor. Laat de donkerpaars en donkerrood maar komen!

Amazing <3
5. De bomen krijgen weer mooie kleuren!
En als laatste vind ik de natuur echt prachtig worden in de herfst. Ik bedoel: als je op de fiets (als het niet regent) al die mooie kleuren tegenkomt word je toch vanzelf vrolijk?

Dat waren vijf voordelen van de herfst. Ieder seizoen heeft zo zijn charmes, je moet ze alleen zien. Vinden jullie nou dat ik een heel groot voordeel ben vergeten, dan kan je dat altijd achterlaten in de comments!
Wat is jouw favoriete seizoen? Die van mij is de lente!
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen