zondag 20 september 2015

Zwarte lipstick: ja of nee?


Ik heb het idee dat er de laatste tijd steeds meer lipstick kleuren geaccepteerd worden. Donkerblauw en grijs heb ik bijvoorbeeld al in de winkels zien liggen. En zo ook zwart zie ik steeds vaker in de tijdschriften en online voorbijkomen. In dit artikel laat ik wat inspiratie-foto's zien en vertel ik mijn mening.



black lips kylie
Hierboven zie je Kylie Jenner. Ze combineert haar zwarte lipstick met een bruine, naturelle ooglook en een cat-eye. Ik vind dat ze het goed kan hebben. Doordat de rest van haar make-up eigenlijk vrij normaal is, staat de zwarte lipstick ook niet zo extreem. Daarnaast vind ik dat het door haar bruine ogen ook wat mooier staat.


Dit is de thumbnail van een youtuber genaamd simplynessa15. Ik vind dat ook zij het goed kan hebben. Dat komt denk ik door haar kleurtje en haar bruine haren. Ze heeft hierboven blauwe kleurlenzen in, maar ik denk dat het met haar bruine ogen wat mooier zou zijn.

Ook model Taylor Marie Hill (links) rockt de look, voor het merk Ungaro. Ik vind dat het ook bij haar goed staat door haar volle wenkbrauwen en verder rustige make-up.

Mijn mening
Ik heb niets tegen zwarte lipstick. Ik vind het vooral mooi met een bruine ooglook. Ik zou het wat minder snel naar school dragen, want tja, het is wel erg donker, maar ik vind het zeker wel wat hebben.

Wat vind jij van zwarte lipstick? Zou jij het dragen, of vind je het te extreem? Je kan het achterlaten in de comments!
Babette















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen