woensdag 28 oktober 2015

Get inspired: pink!

Jasmine L - Pazzo Pink Knit Top, Snidel Tulle Skirt, Vincci Pink Satchel, French Sole Leopard Toecap Flats - Leopard and Ballerina
Ik heb al get inspired artikels gemaakt met de kleuren geel en paars, maar vandaag ga ik het met jullie hebben over een andere kleur die de laatste tijd mijn interesse heeft gewekt, namelijk: roze! Dit voelt echt heel raar voor mij om te zeggen, aangezien het een kleur is die ik een hele tijd niets voor mij heb gevonden, maar de laatste tijd begin ik het toch steeds leuker te vinden. Het kan heel schattig staan, maar ook elegant en vrouwelijk. Je kan het echt op een heleboel verschillende manieren dragen. In dit artikel laat ik jullie een paar inspiratie foto's zien met de kleur roze!


Jasmine L - Pazzo Pink Knit Top, Snidel Tulle Skirt, Vincci Pink Satchel, French Sole Leopard Toecap Flats - Leopard and Ballerina
Outfit van Jasmine
Ik vind dat roze wat betreft kleding een hele leuke kleur is! Je kan er echt ontzettend veel mee, ook omdat je zoveel verschillende varianten hebt van de kleur roze. In deze outfit wordt in elk geval de kleur zalmroze verwerkt. Supermooi vind ik, ik heb in deze kleur zelf ook een shirtje en mijn kamer is ook in deze kleur geverfd. De rok en de ballerina's maken de outfit heel elegant en geven het geheel een soort ballerina uitstraling. Echt heel erg mooi naar mijn mening!

room, pink, and white image

room, bed, and girly image

bedroom, pink, and room image
Behalve voor in outfits vind ik het ook een leuke kleur voor je kamer. Het hoeft niet eens helemaal roze te zijn, zoals in de laatste foto, een paar roze accenten zoals in de eerste foto kunnen wat mij betreft het geheel een gezellige sfeer geven. Zelf heb ik dus een zalmroze/perzikkleurige kamer omdat het een warme ondertoon heeft die mijn kamer gezellig maakt in de winter, maar verder is het ook een hele frisse kleur voor in de zomer. Naar mijn mening dus perfect!

hair, pink, and model image
Zelf zou ik dit dan net iets minder snel doen aangezien ik nogal donker haar heb, maar bij meiden met blond haar vind ik een pastel-roze dip-dye echt heel leuk en schattig! Ik heb op de één of andere manier toch altijd een zwak voor pastelkleuren. En een pluspunt: ze zijn heel erg in dit seizoen!

Ondanks dat ik de kleur best een tijdje niet leuk heb gevonden vind ik hem nu heel mooi en vrouwelijk! 
Wat vinden jullie van de kleur roze? Leuk en schattig of veel te tuttig? Laat het weten in de comments.
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen