dinsdag 6 oktober 2015

Haar inspiratie: de lage knot

Eigenlijk heb ik mijn haar standaard los. Ik voel me op de één of andere manier nooit echt op mijn gemak met een opgestoken kapsel. Maar laatst heb ik dan toch een kapsel ontdekt wat ik erg mooi vind, namelijk de lage knot. Ik vond het wel een leuk idee om er een inspiratie artikel van te maken, dus dat is wat jullie gaan zien!


Deze foto zag je ook al bij de inleiding van het artikel staan, het is Anne Hathaway met een hele mooie losse, romantische versie van de lage knot. Ik vind dat dit kapsel erg goed bij haar past en misschien wel een van de mooiste kapsels die ik bij haar voorbij heb zien komen. Classy, romantisch en vrouwelijk.

 Hier zie je hem bij Selena Gomez. Ik vind dat het bij haar echt heel goed staat! Zij draagt hem best wel groot en rommelig, met een middenscheiding en grote oorbellen. Ik vind dat ze deze look erg goed kan hebben !

Ik denk dat een heleboel mensen deze foto van Audrey Hepburn wel kennen, het is een hele iconische foto van haar. Maar daarom wat mij betreft niet minder mooi! Echt een klassiek kapsel dat nooit uit raakt.

Hier zie je de lage knot bij Jessica Alba. Echt bij elk kapsel dat ik opzoek kom ik Jessica Alba tegen, ik denk dat ze gewoon veel experimenteert, leuk! Dit is een beetje een mix tussen de knot van Selena Gomez en Anne Hathaway. Ik vind het wel grappig om te zien dat elke celebrity hem wel anders draagt, aangepast op de gezichtsvorm. 

Ook Jennifer Lawrence heeft hem gedragen. Ik vind deze variant echt perfect bij haar passen. Rommelig, maar toch heel erg mooi.

Ook bij Kim Kardashian is de lage knot gespot. Ik vind deze variant weer echt perfect bij haar passen, strak met een middenscheiding. Ze kan dit kapsel goed hebben, vind ik.

Dat was dan het artikel, ik vind de lage knot zelf in elk geval erg mooi en echt wat klassieks hebben. Ik heb het idee dat dit kapsel echt altijd wel kan en nooit uitraakt. 
Welke variant bij wie vond jij het mooist?
Babette



Geen opmerkingen:

Een reactie posten