woensdag 7 oktober 2015

Haar inspiratie: de pixie cut

Dat ik een beetje geobsedeerd ben met kapsels heb je als je mijn blog volgt waarschijnlijk wel gemerkt. Ik wil vaak wat nieuws en ben altijd aan het kijken naar leuke, nieuwe ideeën. Vandaag heb ik weer een nieuw artikel met haarinspiratie voor jullie, namelijk over de pixie cut. Ik heb het idee dat heel veel meiden bang zijn om hun haar kort te knippen, en ik ken wel geteld één meisje met echt kort haar. Dat hoeft helemaal niet, doe gewoon lekker wat je zelf wil! Dat is een beetje de boodschap die hier achter zit. Maar goed, lijkt het je interessant, lees dan lekker verder!




Hier zie je de pixie cut bij Lily Collins. Ik vind het wel leuk bij haar, het staat haar wel, maar ik moet zeggen dat ik een bobline of lang haar haar ook wel heel mooi vind staan. Ik denk dat dit alleen wel beter bij haar persoonlijkheid past, volgens mij is ze best wel stoer en gewaagd qua kledingstijl, edgy.

En dit is hoe Shailene Woodley haar pixie cut een keer droeg. Ik vind dit van alle kapsels die ze ooit heeft gehad dit wel het mooiste. Het is heel simpel, gewoon kort achterover gekamd haar, maar het laat naar mijn mening haar gezicht zo mooi uitkomen!





Dit is de pixie cut bij een youtuber genaamd Augusta Jeorgia. Ik vind het bij haar zo mooi! Ze heeft hele grote ogen en een best wel vrouwelijk gezicht, waardoor ze het echt heel goed kan hebben. Ze heeft nu wat langer haar (wat ik me best voor kan stellen, misschien voel je je er wel heel onzeker en onvrouwelijk door, ook al is dat niet zo) maar ik vind dit haar wel echt het mooiste staan.


Ook Anne Hathaway mocht aan dit artikel niet ontbreken. Volgens mij moest ze haar haar afknippen voor de film Les Miserables en laat ze het sindsdien wat langer groeien. Ik vind dit kapsel haar in elk geval erg leuk staan, als ik ooit zelf kort zou knippen zou ik het ook op deze manier willen, het is echt kort op een vrouwelijke manier.

Dit is Kaley Cuoco, ook wel bekend als Penny uit de Big Bang Theory. Ik vind dat sinds ze haar haar zo kort geknipt heeft je echt kan zien hoe mooi ze eigenlijk is, ik ben er bij haar wel een fan van, ze wordt er ook gelijk een stuk bijzonderder door. 

Dat waren een aantal inspiratiefoto's van de pixie cut, ik hoop dat je het een leuk artikel vond en dat je een beetje inspiratie hebt opgedaan!
Wat vind jij van de pixie cut?
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten