zondag 4 oktober 2015

Winterwishlist: make-up en kleding



Het is inmiddels herfst, dit betekent ook dat de winter er weer aankomt. Ik heb voor deze winter besloten dat ik graag een aantal nieuwe basics aan wil schaffen en die deel ik met jullie in dit artikel!


bron foto
1. Een trenchcoat. Afgelopen winter had ik een vrij vormeloze, legergroene jas van de H&M. Ik vind dat die nog steeds wel wat heeft, maar ik wil ook graag een jas voor de winter die wat vrouwelijker is. Ik denk dat ik gewoon een basic zwarte trenchcoat wil, ik heb al een hele mooie gezien bij de H&M, maar binnenkort gaan mijn vriendinnen en ik naar de stad, dus daarom wil ik nog even wachten met het aanschaffen daarvan.


bron foto
2. Een zwarte (nepleren) tas. Ik wissel op het moment af tussen een rugzak van de primark en een schoudertas van de van Haren.
Met de rugtas is op zich niet veel mis, het enige is dat hij begint te verslijten en dat ik vind dat rugtassen soms ook best onhandig kunnen zijn, aangezien mijn haar altijd tussen de hengsels blijft zitten.
Met een schoudertas heb je dat wat minder. Alleen is de schoudertas die ik nu heb behoorlijk versleten. Ik loop er nu alweer meer dan twee jaar mee rond (wat ik trouwens erg knap vind aangezien de tas slechts twintig euro kostte) en het is ook best wel een zomermodelletje. Ook passen de streepjes die de tas heeft vaak niet bij wat ik verder aanheb.
Met zwart daarentegen zit je altijd wel goed, het past overal bij en verder draag ik het ook vaak.

bron foto
3. Leuke laarsjes voor de winter. Op het moment wissel ik af tussen nikes en veterlaarsjes, maar ik zou graag ook wat vrouwelijkere laarsjes willen hebben. Ik kleed me de ene dag stoer, de andere dag vrouwelijk, dan weer wat sportiever. Maar eigenlijk heb ik wat winterschoenen betreft niet echt een klassieke, vrouwelijke optie. Eerst had ik daar om eerlijk gezegd geen behoefte aan, maar nu wel steeds meer, eigenlijk hetzelfde verhaal als met de jas. Een model als hetgene hierboven lijkt me wel wat, alleen zou ik dan graag een wat lagere hak willen.

4. Taupe nagellak. De nude nagellak die we op dit moment in huis hebben is niet echt mijn kleur. Ik heb een beetje een tintje en daarom zijn nude nagellakjes al snel te licht of precies dezelfde kleur als mijn huid, wat er een beetje vreemd uitziet. Ik zou wel een kleurtje willen dat wat meer naar de taupe kant neigt.

bron foto
5. Een oudroze lippenstift. Ik vind oudroze voor op mijn nagels een erg mooie kleur, maar op de lippen lijkt het me ook wel wat. Op het moment heb ik er een van Kiko op het oog, je ziet hem hierboven.

Dat is mijn wishlist!
Welke dingen staan er op jouw wishlist?
Babette


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen