zondag 15 november 2015

Some pictures that I took

Ik heb fotograferen altijd erg leuk gevonden, maar tot een tijdje geleden heb ik nog nooit een goede camera gehad. Ik had het gevoel dat ik zoveel mooie plaatjes zag, maar ze nooit vast kon leggen. Nu kan dat wel en daar ben ik echt zo ontzettend blij mee! Ik heb een beetje geëxperimenteerd met het maken van foto's en het leek me leuk om deze aan jullie te laten zien.








Je hebt waarschijnlijk wel door dat ik echt geobsedeerd ben met deze bloemenlampjes. Misschien apart om een voorwerp fotogeniek te noemen, maar dat zijn deze lampjes voor mijn gevoel echt. Je kan er zoveel mooie plaatjes mee maken! Ik heb ze gisteren gekocht, in het kader van de mini make-over van mijn kamer waar jullie in mijn vorige  artikel over konden lezen. Ik heb trouwens nog meer gekocht, en nog wat dingen aangepast in mijn kamer. Ik denk dat ik daar binnenkort gecombineerd of apart een artikel over ga schrijven. Lijkt dat jullie leuk?

Maar goed, voor nu dus alleen deze lampjes. Door dit soort mooie dingen besef ik weer hoe blij ik met mijn camera ben.

Wat zijn jouw hobby's?
Babette




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen