dinsdag 24 november 2015

Tattoos die ik leuk vind #2


Tatoeages, de één vind het mooi, de ander heeft er een hekel aan. Zelf vind ik zeker dat tatoeages mooi kunnen zijn en misschien wil ik er later zelf ook wel eentje. Ik ben de laatste tijd weer een beetje naar inspiratieplaatjes aan het kijken wat het onderwerp tattoo's betreft en ik kwam zo veel leuks tegen dat ik vond dat ik het met jullie moest delen. Dus bij deze: tattoos die ik leuk vind #2!


















Dat waren dan een aantal inspiratie-foto's! Het zijn tattoo's die ik op dit moment erg leuk vind. Ik zou ze niet allemaal laten zetten omdat ik zelf liever een kleine zou willen, maar bij anderen vind ik het er in elk geval wel erg leuk uitzien. 

Op het moment zou ik zo'n madeliefje op mijn pols erg gaaf vinden, en dan vooral zoals op de derde foto. Dit klinkt misschien heel raar, maar op je teen vind ik ook een leuke plek. Het is heel subtiel en onopvallend, je kan het makkelijk bedekken mocht dat nodig zijn. Maar goed, zelf moet ik er in elk geval nog even over nadenken welke tattoo ik wil en of ik er überhaupt wel een wil. 

Hoe zit het met jullie? Zouden jullie een tattoo willen, of hebben jullie er al één? En zo ja, waar en wat voor één? Lijkt me heel leuk om terug te lezen :)
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen