maandag 21 december 2015

Dingen die ik aanpaste in mijn kamer #2

Ik merk dat ik interieur steeds leuker begin te vinden! Ik heb een paar dagen geleden wat nieuwe spulletjes aangeschaft waarmee ik mijn kamer weer net een tikje heb veranderd en ik moet zeggen dat ik er nu nog tevredener mee ben. Aangezien ik al eerder zo'n soort artikel heb geschreven leek het me ook dit keer weer leuk om weer aan jullie te laten zien!

Linker-vensterbank 
Aan de linkerkant van deze vensterbank heb ik niet zo veel veranderd. Ik heb alles laten staan, alleen heb ik er een ring en oorbellen met een roze steen aan toegevoegd voor een iets romantischer effect.

Aan de rechterkant van deze vensterbank heb ik het roze bakje wat hier eerst stond weggehaald, de koperen letters die 'love' spellen heb ik laten staan. Ik heb er een andere variant van deze letters aan toegevoegd. In de O kan je een foto doen, maar ik denk zelf dat ik er een kleine tekening in ga doen. Verder heb ik er een paar roze decoratiesteentjes bij neergelegd om het geheel af te maken.

Rechter-vensterbank
Aan de linkerkant hiervan heb ik een superleuk doosje/schaaltje neergezet dat eigenlijk bedoeld is om bonbons in te doen. Ik heb er in plaats daarvan mijn ringen in gedaan, maar dat zie je niet zo goed. Op het doosje heb ik een zalmroze armbandje gelegd om het wederom nog wat romantischer te maken. Naast het doosje heb ik het schaaltje wat eerst bij de koperen letters op de linker-vensterbank stond gezet, nog steeds met al mijn pareloorbellen erin. Verder heb ik ook hier van die roze decoratie-steentjes neergelegd.

Aan de rechterkant hiervan heb ik het doosje wat hier al stond op een andere manier neergezet, ik heb hem namelijk een halve slag omgekeerd. Ik heb hier een mini-parfum van Christina Aguilera ingedaan en er nog wat van die decoratiesteentjes bijgelegd. Bovenop het doosje heb ik een wit armbandje met nog een paar van die steentjes neergelegd, wat ik er zelf erg leuk uit vind zien.

Mijn kast
Op mijn kast lagen eerst allemaal van die steentjes die elke keer terugkomen, maar het grootste deel daarvan heb ik vervangen voor deze superleuke bloemenlampjes. Ik had deze lampjes eerst op de rand rond mijn bed gelegd. maar erg handig was dit niet. Het plakband waarmee ik ze had bevestigd liet steeds los en iets anders om ze goed mee vast te maken had ik ook niet, dus op een gegeven moment heb ik dat plan maar geschrapt en ze dus op mijn kast neergelegd, waar ze ook erg leuk staan!


Mijn bureau
Ook de decoratie op mijn bureau heb ik een beetje veranderd. Aangezien het bijna kerst is, leek het me leuk om mijn lantaarntje maar weer eens tevoorschijn te halen. Ik heb pas bij de Intratuin bloementheelichtjes gekocht, en daar heb ik er één van in het lantaarntje gedaan. Ik vind het geheel er superschattig uitzien!

Dat waren alle kleine dingen die ik dit keer in mijn kamer aanpaste, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!
Wat heb jij aan kerstdecoratie in je kamer staan? Zoals je zag heb ik alleen dat lantaarntje :,)
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen