donderdag 31 maart 2016

Trend: de wikkeltop

                      


Een tijdje geleden was ik aan het rondkijken in de Bershka toen ik een ontzettend leuk topje spotte dat me terug deed denken aan mijn zeven jaar ballet. Het was namelijk een topje dat er uitzag als de wikkelvestjes die danseressen vaak over hun balletpak dragen. Ik was ontzettend blij met het feit dat ze dit soort dingen als normale kledingstukken begonnen te verkopen omdat ik nog altijd een liefde heb voor kledingitems die me aan ballerina's doen denken. Ik moet zeggen dat ik het nog niet erg vaak tegen ben gekomen, maar ik denk wel dat het een nieuwe trend gaat worden aangezien ik het in steeds meer winkels zie liggen. Ik vind het zelf in elk geval erg leuk, en daarom besloot ik er een artikel aan te wijden. 





Helaas leken er op lookbook en op zowat het gehele internet niet echt nieuwe outfits geplaatst te zijn met dit soort tops. Dat wijst erop dat dit nog een erg nieuwe en nog groeiende trend is. Toch denk ik zeker dat we het vaker terug gaan zien. Zoals ik al zei kwam ik dit soort tops als eerst tegen bij de Bershka, maar toen ik vrij kort daarna op de site van forever21 keek, kwam ik ze daar ook tegen. Daar zijn dan ook bovenstaande foto's van afkomstig. Ik vind het ontzettend jammer dat ik jullie geen leuke outfits kan laten zien met deze top, maar ik kon het echt niet vinden. Helaas heb ik zelf ook nog geen exemplaar in mijn bezit, maar daar gaat zeker verandering in komen. Zelf gaat mijn voorkeur uit naar de lichtroze variant die ik waarschijnlijk zou combineren met een wijd uitlopende midi-rok. Lekker romantisch en meisjesachtig, dat mag ook wel eens, toch? 
Wat vinden jullie van dit soort tops? Denken jullie dat dit een trend gaat worden? Naar welke kleur gaat jullie voorkeur uit en hoe zouden jullie die combineren?
Je kan het achterlaten in de comments!
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen