donderdag 15 september 2016

Mijn favoriete artiesten die iets met elkaars nummers doen

Mijn twee grote muziekliefdes zijn Michael en Amy, dat had je vast wel door. Maar verder hou ik ook van R Kelly, the freaking king of R& freaking B uit de jaren 90. Ik ben zo enthousiast dat ik gewoon nep loop te schelden hier, dat wil wat zeggen :p 
Anyway, let's ignore that part. In onderstaande filmpjes komen deze drie talenten met elkaar in contact, wat voor mij echt het toppunt van euforie is :') En zelfs al vind je deze drie artiesten niet geweldig: KIJK DE FILMPJES! Sorry, daar kwam een hoop enthousiasme naar boven. Kalmeer, Babette, kalmeer. 

Kijk de filmpjes maar gewoon en oordeel dan wat je ervan vindt, want wat mij betreft zijn ze echt het kijken waard!


Dit is een cover van Amy en Charlotte Church op één van mijn vele favoriete nummers van Michael Jackson: Beat It.  Ik ken die Charlotte niet, maar ik vind het samen eigenlijk wel goed klinken! Het is heel rauw en grunge, rock, pop en jazz tegelijkertijd. Als je het mij vraagt een perfecte combi.

Dit is Michael die echt supercute in de auto op Ignition, mijn favoriete nummer van R Kelly danst. Echt, een perfecte combinatie. Een goede beat en een gigantisch, afgrijselijk perfecte, getalenteerde, schattige en gewoonweg awesome danser. Wat heb je nog meer nodig in het leven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten